הדפסת תמונות על זכוכית – דקורציה איכותית ואלגנטית

הדפסת תמונות על זכוכית – דקורציה איכותית ואלגנטית

יש משהו בתמונה חדשה בסלון, שמשנה לחלוטין את המראה הקיים במקום; פתאום החלל מקבל אופי, הקיר כבר לא משעמם ולכם הרבה יותר נוח בסביבה הביתית שלכם. הדפסת תמונות על זכוכית היא דוגמא נהדרת לפתרון דקורטיבי מושלם עבור מי שהקיר הלבן בבית נמאס עליו, והוא מרגיש שהגיע הזמן לחדש ולרענן את המקום. אם עד היום היה נהוג להסתפק במסגרת עץ פשוטה או קנבס, הרי שכיום אפשר להגיע לתוצאות המעניקות מראה מודרני ואלגנטי לחלל. 

הדפסת תמונות על זכוכית – היכן?

נשאלת השאלה על פי אילו פרמטרים נבחר את בית העסק שיבצע עבורנו הדפסת תמונות על זכוכית וכדי לענות על השאלה, אספנו עבורכם כמה דגשים אותם יש לוודא:

  • חומרי הגלם – חברה מקצועית העוסקת בהדפסה על זכוכית תעשה שימוש בנייר פוטו עמיד ואיכותי, כזה שמחזיק שנים רבות ושומר על התמונה חדה וצבעוניות. הנייר מצמיד את התמונה לזכוכית בטכנולוגיה חדשנית, ללא סימנים ובועות שפוגמים במראה התמונה.
  • גימור – זכוכית מלוטשת ומסגרת אחורית מרשימה במגוון עיצובים, תאפשר לכם ליצור את הקו העיצובי המושלם בהתאם לטעמכם האישי ולעיצוב הקיים במקום בו תחליטו לתלות את התמונה. מובן שניתן גם לתלות את התמונה באמצעים שונים ולהעניק לה מראה משרדי, דקורטיבי לסלון שלנו, ועוד.
  • האיכות – כדי להעניק לתמונה ברק, צבעוניות ומראה נוצץ לאורך זמן, הדפסה באיכות אולטרה HD נחשבת לטובה ביותר ותשיג בדיוק את המטרה הנ"ל. לא כולם עובדים עם הטכנולוגיה האיכותית הזאת, ולכן מומלץ לבדוק היטב את הספק שמצאתם, טרם הרכישה. 

גם הדפסה חייבת להיות איכותית

בסופו של דבר נהיה מעוניינים שהזיכרון מהטיול בחו"ל, התמונה המשפחתית והרגע הקסום בחתונה ישתלבו בצורה מושלמת בחדר בו נחליט לתלות אותם. לכן, הדפסת תמונות על זכוכית חייבת להתבצע בידיהם של מקצוענים בלבד, שיעשו שימוש בזכוכית מחוסמת ועמידה לאורך שנים, ללא בועות או שריטות שיפגמו במראה התמונה. זוהי דרך להפוך איזו תמונה שתרצו ליצירת אמנות של ממש שתהיה תלויה אצלכם בסלון, ותצליח להרשים כל אדם שיגיע לבקר אצלכם.